Hyundai Forum: Hyundai Performance Forum banner

1 - 3 of 3 Posts

·
Registered
Joined
·
419 Posts
Discussion Starter #1
Well bad news on my turbo kit! turns out that all incoming flights from outside the US have been grounded due to the terrorist attacks...sooooo what this means is no turbo until flights can enter the US....knowing my damn luck, it won't be til after the war is over! If that is the case, i'm gonna go over to Afghanistan (think that's spelt right) and kick Osama Been Hiding's ass myself!<img src=icon_smile_angry.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle>
I'll give him a few of these<img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_evil.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
anyone want in on it???
 

·
Banned
Joined
·
5,451 Posts
Damn dude...that sucks big time. But you're right. Chances are they may not let flights come in from other countries until after all this crap is over with. <img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle>

---------------------------------
<img src="http://www.fxtreme.org/members/2000Lo&ShowTibby/loandshow.gif" border=0>

2k Low....if you don't have air..it ain't low enough...

"I live my life a quarter mile at a time..."
 

·
Registered
Joined
·
489 Posts
Flights are still coming into Canada.



2000 Red Tiburon SE /w Leather
17" TSW VX-1's /w Toyo Proxes FZ4
Custom CAI, Vibrant Exhaust, Underdrive Pulley
12" Kicker Competitions, Cobalt amps, MTX powered x-over, phoenix gold cap, clarion cd
 
1 - 3 of 3 Posts
Top