Hyundai Forum: Hyundai Performance Forum banner
1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
Joined
·
2,951 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Me white smoking my tires, My idiot brother was taking pictures, he took that one too damn soon. <img src=/images/forums/snitz/angry.gif width=15 height=15 border=0>
<img src="http://www.hyundaiperformance.com/images/gallery/members/imgs/car7_1.jpg" border=0>

Looks like my brother needs to learn how to take pics, lmfao! Notice my powersteering is removed! Lots of room in engine bay now.
<img src="http://www.hyundaiperformance.com/images/gallery/members/imgs/car7_2.jpg" border=0>

I wanted to post a 3rd, but hp.com wouldnt let me.


<hr noshade width=60% size=1 align=left>Your death is comming on swift wings, and I am the rider.
<img src="http://israfel.org/auron/fmv02.jpg"> <img src="http://israfel.org/auron/sprite4.gif">
 

·
Banned
Joined
·
5,451 Posts
No paint = weight reduction = 50 horsepower gain!

*LMAO* <img src=/images/forums/snitz/thumbup.gif width=25 height=18 border=0>


<hr width=60% noshade size=1 align=left><img src="http://www.fxtreme.org/members/2000Lo&ShowTibby/loandshow.gif" border=0>

<b>We do not stop playing because we grow old; we grow old because we
stop playing. </b>
 

·
Registered
Joined
·
2,951 Posts
Discussion Starter · #3 ·
I wish OS... Hehe

No paint+Weight reduction= Sleeper


<hr width=60% noshade size=1 align=left>Your death is comming on swift wings, and I am the rider.
<img src="http://israfel.org/auron/fmv02.jpg"> <img src="http://israfel.org/auron/sprite4.gif">
 

·
Registered
Joined
·
14,259 Posts
primer = on my list <img src=/images/forums/snitz/finger.gif width=33 height=15 border=0>

lol tell your bro to move his finger when he takes pics. i can tell he won't have a future in photography.


<hr width=60% noshade size=1 align=left>my car is <font color=yellow>yellow</font>. [email protected]
• i refuse to play your chinese food mind games.
• you should never underestimate the predictability of stupidity.
• i auditioned for the part of jesus, got the part of jerk.
 

·
Registered
Joined
·
2,754 Posts
yeah nice pics..too bad his finger was in the way <img src=/images/forums/snitz/laugh.gif width=15 height=31 border=0><img src=/images/forums/snitz/wink.gif width=15 height=15 border=0>


<hr width=60% noshade size=1 align=left><img src="http://www.gifs.net/animate/kitty.gif"><img src="http://members.aol.com/redsharky2k1/images/coche.bmp">
 
1 - 5 of 5 Posts
Top