Hyundai Forum: Hyundai Performance Forum banner
1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
Joined
·
1,132 Posts
Discussion Starter · #1 ·
hey guys. just wanted to kno if they have gts-type headlight covers for the x3 accent. id want clear ones.. or where i can get vinyl to do my own designs? i don't wanna paint anything permanent on my lights... any suggestions? thanks!


<hr noshade width=60% size=1 align=left>'98 Accent GSi
Naxos muffler / custom 2 1/4" catback
Clear side markers / blue bulbs
Custom front grill
Custom intake
Aluminum pedals
Under-dash blacklight neons
Plasma Industries HID bulbs
Stock tib shifter
 

·
Banned
Joined
·
5,451 Posts
http://www.visiongraphic.com/tcs2.htm

Enjoy! <img src=/images/forums/snitz/approve.gif width=15 height=15 border=0> <img src=/images/forums/snitz/thumbup.gif width=25 height=18 border=0>


<hr width=60% noshade size=1 align=left><img src="http://www.fxtreme.org/members/2000Lo&ShowTibby/loandshow.gif" border=0>

<b>We do not stop playing because we grow old; we grow old because we
stop playing. </b>
 

·
Registered
Joined
·
1,132 Posts
Discussion Starter · #3 ·
thanks..if ur reccommending it im sure its good! ..now if you could just help me sometime with what supplies are best for sanding/painting and fixing up parts of ur bumper where chips came off... i kno u paint ur own cars <img src=/images/forums/snitz/wink.gif width=15 height=15 border=0>


<hr width=60% noshade size=1 align=left>'98 Accent GSi
Naxos muffler / custom 2 1/4" catback
Clear side markers / blue bulbs
Custom front grill
Custom intake
Aluminum pedals
Under-dash blacklight neons
Plasma Industries HID bulbs
Stock tib shifter
 

·
Registered
Joined
·
1,132 Posts
Discussion Starter · #4 ·
ahh.. wait <img src=/images/forums/snitz/disapprove.gif width=15 height=15 border=0> these are gonna let the light shine thru at night completely. i wanna get some soild stuff so that i can change the whole appearance.. but hey these things ARE cool..i think this might be the solution to those damn stock yellow foglamps!


<hr width=60% noshade size=1 align=left>'98 Accent GSi
Naxos muffler / custom 2 1/4" catback
Clear side markers / blue bulbs
Custom front grill
Custom intake
Aluminum pedals
Under-dash blacklight neons
Plasma Industries HID bulbs
Stock tib shifter
 

·
Registered
Joined
·
553 Posts
Well, If the light passes threw then I have then I hold the solution.... Call me I'll send you out some heavy duty vinyl that's gauranteed not to pass light....


<hr width=60% noshade size=1 align=left>For all your Vinyl Decals, Logos, and Windsheild Visors, call (562)462-9052 9am-6pm M-F pst

mf
 

·
Registered
Joined
·
1,132 Posts
Discussion Starter · #6 ·
thanks dude, yea i dunno if reg solid vinyl would let light thru (but i dunno), but its the kits that lownsho directed me to..its vinyl with HOLES in it..like the stuff u put on ur windows.. so light will get out when on, but it appears to be a solid color when off.

I need some black vinyl that'd match black paint pretty much, about enough to cover both headlights, and maybe taillights? thats not exactly a whole lot tho still. i guess ill give u a call too? thanks


<hr width=60% noshade size=1 align=left>No more rinky-dink mods, getting a job, saving till summer = Beta!
 
1 - 6 of 6 Posts
Top